12.1.09

back on track:)

jup, eg e endelig komt på rett spor (jaffal dinna første dagen) og e tilbake til skulen og bøkene.
etter ei veke litt ufrivillig fri var det faktisk litt greit å komme igong igjen.
Første kapittel i pensum er lest, og snart ventar siste halva av penum i Norsk Kunsthistorie.
Som du skjønna har eg faktisk tenkt å gjere en god innsats på skulen i år.
Deeeessuten skal eg bjynde på yoga og streetdance og få kroppen iallefall litt back in shape.
Har funne ut at det e på tide å gjere noke vetigt om dagane, sann at eg faktisk kan tenke tilbake på halvåret og ha noke beire å summere opp med enn: "øøøh...."
I tillegg tenke eg å endelig gå i gong med siste årets planar om ein syssel utanom.
So dinna siste veka har eg vert på spionering på nettet etter idear, vert på panduro og scrap og sånt og hamstra (det eg hadde råd til på salg for 100kr) og faktisk fått til to små scrapbooksider:)

1 kommentar:

Tone sa...

Nei dæh! E du blogger du å :)
Finnj mæ på http://queenofqueenstreet.blogg.no

Fine bilda du har lagt ut Charlotte.
-Tone, classmate ;)